כתיבת עבודה סמינריונית בסמינר קל

תהליך כתיבת עבודה סמינריונית לרוב גוזלת זמן רב ויקר מהסטודנטים, לכן במיוחד בשנים האחרונות עולה מספר הסטודנטים שפונים עלינו לעזרה. 

אנו מבינים את הקושי לשלב לין לימודים, עבודה, מבחנים וכתיבת סמינריון, לכן הרבה סטודנטים מבינים כי משתלם להם לשלם על עבודה אשר נכתבת במיוחד עבורם מאפס, לפי הנושא ושאלת המחקר שבחרו בעצמם. אצלינו הסטודנט מעורב בתהליך כתיבת העבודה, אולם זה לא זוגל הרבה מזמנו ולכן הוא מבין כי הוא יכול להמשיך לעבוד ולהתפתח בעבודתו, במקום להשקיע את מירב זמנו בחקר וכתיבת העבודה ולשם כך ייאלץ לעבוד פחות וכך לצאת מורווח משני הכיוונים. 

אז מאיפה מתחילים?

ברגע שהחלטתם שהנכם מעוניינים בשירותינו, ישנם מספר צעדים:

  • הינכם מתבקשים לפנות אלינו (דרך אתר האינטנרט, מייל, טלפון או הודעת)
  1. אם פניתם דרך האתר/ המייל, אנא ציינו את התואר והקורס הנלמד, צרפו קובץ סילבוס,קובץ הנחיות, ציינו האם יש שלבים בעבודה (במידה וכן, ציינו את תאריך הגשת השלב הראשון) וכמובן את תאריך ההגשה הסופי. צוות הכותבים אשר מתמחים בתואר הנלמד שלכם יעברו על כל הנתונים (הם אינם מקבלים את הפרטים שלכם, אנו שומרים על דיסקרטיות מלאה!) ואנו נחזור אליכם עם הצעת מחיר.
  2. אם בחרת לפנות דרך המייל/ הטלפון דאגו שהנתונים הנ"ל יהיו על ידיכם.
  • בתהליך כתיבת העבודה הסמינריונית הכותב שתבחרו יגבש נושא ושאלת מחקר ויעביר לכם לאישור. רק לאחר שנקבל ממכם אישור (וודאו שהמרצה מאשר), אנו נתחיל בכתיבת העבודה עצמה.
  • אצלינו לא משלמים את כל הסכום מראש! אנו דורשים רק חצי מהסכום בתחילת התהליך והחצי השני רק בסוף העבודה.
  • לאחר שסיימנו לכתוב את עבודתכם, אתם תקבלו עותק חלקי של העבודה. 

    רק לאחר שתעברו על העבודה ותאשרו אותה, שהיא עומדת בדרישות וציפיותכם אנו נבקש מכם להעביר את החצי השני מהסכום לתשלום וישר לאחר מכן אתם מקבלים את הקובץ המלא של עבודתכם. 

למה סמינר קל?

צוות SeminarKal עוסק בתחום הייעוץ וכתיבת עבודה סמינריונית כבר מעל לעשור, במהלך תקופה זו צברנו נסיון רב בעבודה מול כל סוגי מוסדות החינוך, שלל מרצים ונושאי עבודות. 

כל כותבינו הינם בעלי תואר שני לפחות,דבר אשר מבטיח נסיון של לפחות חמש שנים בכתיבת עבודות סמינריון ואף כתיבת עבודות תזה, דוקטורט או עבודת גמר.

רמת הכתיבה האקדמית שלנו הינה גבוהה ביותר וללא פשרות, כל כותב מתייחס לעבודה כאילו היא עבודתו שלו.

 כתיבת עבודה סמינריונית בסמינר קל

השארת הודעה מהירה
סגור



    קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני