מבנה עבודה סמינריונית בהתאם לכללי הכתיבה האקדמית

 

העבודה הסמינריונית, כל סטודנט בשלבים האחרונים לתואר שלו יידרש לחקור ולהעלות על הכתב אחת כזו בעצמו. כפי שעתידים לגלות הסטודנטים, חוקים רבים עומדים בבסיס כתיבתה. אחד מהם הוא מבנה עבודה סמינריונית שגם לו בפני עצמו ישנם חוקים נוקשים לפיהם יש לנסח את העבודה על מנת שתעמוד בתנאי המעבר וקבלת הציון.

מבנה עבודה סמינריונית בהתאם לכללי הכתיבה האקדמית

בשל הכללים הנוקשים של מבנה עבודה סמינריונית ישנם סטודנטים רבים שיעדיפו לוותר על התענוג שבכתיבת המחקר שלהם, ולהשאיר את המלאכה לכותבים מקצועיים שיפתחו את הרעיון שלהם לכדי מחקר ממשי העומד בכל התנאים, ובהתאם לחוקי מבנה העבודה האקדמית:

  • עמוד השער הכולל את נושא העבודה, פרטי המרצה והסטודנט וכן פרטי המוסד האקדמאי.
  • ההקדמה המפרטת את השיטות המחקר, הקשר בין הסטודנט לנושא המחקר, מדוע בחר בנושא ומה הוביל אותו לשאול את שאלת המחקר.
  • תוכן העניינים שתפקידו להפנות את הקורא לנושאים בעבודה, בהתאם למספור העמודים בעבודה.
  • מבוא המציג סקירה של נושא המחקר, תוך פירוט ההשערות וההנחות.
  • לאחר מכן יוצג גוף העבודה הכולל את הסקירה הספרותית, ודיון מעמיק בכל ההשערות וההנחות העומדות בבסיס המחקר, תוך חלוקה לתתי פרקים.
  • בסופו של גוף העבודה יוצגו הדיון והסיכום המציגים את המסקנות וההמלצות (אם יש) מגבלות שנוצרו במהלך כתיבת המחקר, ועוד.
  • בסוף העבודה יצורפו רשימת המקורות (בהתאמה לכללי הכתיבה האקדמית) וכן הנספחים אליהם התייחס הכותב במהלך העבודה, לדוגמא; שאלונים, צילומים, טפסים, ועוד.

תנו לנו לכתוב בשבילכם!

לפעמים השגרה הסטודנטיאלית עלולה להיות מלחיצה קצת יותר מהרגיל; תקופת המבחנים בפתח, וערימת המטלות מצטברת. הדבר האחרון שיש לכם זמן אליו עכשיו הוא כתיבת הסמינריון שלכם. אנו בסמינר קל מזמינים אתכם לאפשר לנו לכתוב את העבודה עבורכם! כבר מעל לעשור שאנו כותבים עבודות בנושאי מדעי הרוח, החברה והמשפטים – בואו להצטרף לשורת הסטודנטים המרוצים, כי אצלנו, הסמינר קל!

מבנה עבודה סמינריונית בהתאם לכללי הכתיבה האקדמית

השארת הודעה מהירה
סגור



    קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני