איך בוחרים שאלת מחקר

אחד הדברים החשובים ביותר בתהליך כתיבת עבודת סמינריון הוא בחירת נושא העבודה וגיבוש שאלת מחקר.

שאלו את עצמיכם מהו הנושא שמעניין אתכם לכתוב עליו, למה אתם מתחברים ואז תתחילו לתכנן איך תענו על שאלת המחקר שלכם ולאיזו תוצאה אתם מצפים. אנו ממליצים לכם לעבור שוב על החומר שלמדתם בכיתה כך שתוכלו לבחור נושא הקשור לחומר הנלמד בקורס. ניתן גם להתייעץ עם חברים לספסל הלימודים על הנושא, שאלו לדעתם והאם גם הם חושבים שזהו נושא מעניין שניתן לחקור בצורה מעניינת.

לפני שאתם מתקדמים בדקו לעומק האם יש מספיק חומר בנושא הנבחר. הדרך הטובה ביותר לגלות האם ניתן למצוא את המידע שאתם זקוקים לו היא פשוט לשבת ולקרוא, אנו ממליצים לכם לפנות לזה זמן של שעה או שעתיים כי זהו שלב קריטי ביותר. יהיה מאוד חבל אם תחליטו על נושא, תגבשו שאלת מחקר והיא אף תאושר על ידי המרצה ורק לאחר מכן תגלו שאין בנושא זה מספיק חומר להתבסס עליו.

היופי בעבודת סמינריון היא שאתם לא צריכים להמציא משהו חדש, אלא לבסס את העבודה על מחקרים קודמים ולפתח אותם. חישבו איזה סוג עבודה אתם רוצים לכתוב, כמותנית או איכותית ותתייעצו עם המרצה אם יש לו עדיפות לסוג מסויים.

במידה ונדרשתם או בחרתם לכתוב עבודה כמותנית, שימו לב ובדקו מבעוד מועד לפני שאתם מגישים את שאלת המחקר לאישור המרצה, שיש לכם למי להעביר את השאלונים באוכלוסיה הספציפית עליה אתם מדברים בעבודה. פרט זה הוא חיוני וחשוב להמשך כתיבת העבודה.

תמיד חישבו כמה צעדים קדימה, איך אתם רוצים לפתח את העבודה כך שהיא תהיה עבודה מקורית, איכותית ומעניינת.

צוות הכותבים שלנו מומחים, כל אחד בתחומו, בבחירת נושא וגיבוש שאלת המחקר. הוותק והניסיון של כותבינו מבטיח עבודה מעניינת ומקורית. באפשרותכם להנחות אותנו מה הכיוון של הנושא או שאלת המחקר שאתם מעוניינים בה ואנו כבר נגבש אותה בצורה הטובה ביותר. במידה ואין לכם שום כיוון לנושא העבודה, אל דאגה, כל מה שנדרש מכם זה לשלוח לנו סילבוס של הקורס וקובץ הנחיות ואנחנו נכין עבורכם מספר נושאים אפשריים ואתם רק תצתרכו לבחור את הנושא שהכי מעניין אתכם. 

איך בוחרים שאלת מחקר

השארת הודעה מהירה
סגור



    קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני