עבודה סמינריונית בנושא ספורט וחברה

הקורס "ספורט וחברה" נלמד במהלך לימודי התואר בסוציולוגיה ומדבר על תפקידו של הספורט החל מתקופות קדומות בהיסטוריה ועד החברה המודרנית, התפתחותו של נושא הספורט בתקשורת, וכיצד אירועי ספורט שונים משפיעים על החברה והתפתחותה.

סמינריונים בקורס "ספורט וחברה" עוסקים בדרך כלל בנושאים הרבה יותר אקטואליים מבקורסים אחרים. זוהי עבודה אקדמית קלילה לרוב, אשר קל להתחבר אליה. במהלך הקורס תדרשו להגיש 2 עבודות סמינריון אשר לכל אחת נושא שונה, ייחודי ומקורי. לסטודנט יש אפשרות לבחור האם לכתוב עבודה עיונית או מחקרית.

באם תבחרו לכתוב עבודה מחקרית כמותנית, וודאו כי הינכם מסוגלים לנסח שאלונים אשר עונים על דרישות כללי האתיקה. בסוג עבודה זה תצטרכו להכין שאלונים אשר עומדים בכללי האתיקה ועברו את אישור המרצה ולהעבירם לנשאלים הרלוונטיים. לכן, חשוב לנסח שאלת מחקר כזו שיש לכם מספיק אנשים אשר יהוו קבוצת מדגם רלוונטית. לאחר שתקבלו את השאלונים המלאים חזרה, יש צורך שהנתונים שאספתם יעברו ניתוח סטטיסטי. באם הינכם לא יודעים איך לבצע, לקרוא ולאחר מכן להסביר במילים את תוצאות הניתוח, צוות הסטטיסטיקאים שלנו ישמח לעזור לכם. 

בנושאים של "ספורט וחברה", אנו ממליצים על עבודה עיונית אשר אין צורך בהכנת והעברת שאלונים ורעיונות. הסיבה לכך היא ששאלונים אלו מחויבים לעמוד בכללי האתיקה כך שלא ייגרם נזק לנשאלים, ולעבור את אישור המרצה.

מצד שני, רוב החומר כתוב באנגלית ולכן תצטרכו לקרוא המון מאמרים בשפה האנגלית ולעיתים אף להשתמש בשירותיי תרגום.

בקורס זה ישנה קשת רחבה של נושאים לבחירה, לכן חשוב מאוד לפני שאתם ניגשים לכתיבת העבודה יש לבדוק היטב כי יש על הנושא הנבחר מספיק חומר אקטואלי ומובן, ושאתם יכולים לגבש שאלת מחקר מקורית שהחומר שמצאתם עד כה יכול לענות על אליה.

כתיבת עבודה סמינריונית בנושא ספורט וחברה בסמינר קל

אצלינו בסמינר קל תוכלו להיות שותפים בתהליך, הינכם מוזמנים לכוון את הכותבים איזו סוג עבודה תרצו, מה הם הנושאים שחשבתם עליהם או נושאים שמעניינים אתכם וכותבים יגבשו עבורכם את שאלת המחקר האולטימטיבית.

בצוות סמינר קל ישנם לא מעט כותבים אשר מתמחים בסוציולוגיה וכתבו אינספור עבודות בנושא "ספורט וחברה". נשמח לעמוד לרשותכם בייעוץ, הכוונה וכתיבת עבודת סמינר מקורית, החל ממציאת נושא וגיבוש שאלת מחקר ייחודית ועד לעבודה מלאה לפי דרישותיכם.

עבודה סמינריונית בנושא ספורט וחברה

השארת הודעה מהירה
סגור



    קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני