כתיבת עבודת סמינריון בכלכלה

כלכלה הינו תחום במדעי החברה אשר חוקר את תהליכי המסחר, ההפצה הייצור ועוד.

במסגרת הלימודים תלמדו להבין ולנתח את יחס הביקוש לבין ההיצע בשוק. כל סטודנט לכלכלה נדרש לכתוב 2 עבודות סמינריוניות, במהלך כתיבת העבודה תידרשו להתנסות בצורה מעשית בכל הכלים שלמדתם כגון: ניסוח שאלת מחקר, לבצע סקירת ספרות, לבחור שיטת מחקר מתאימה, לבצע ניתוח סטטיסטי ולתמלל את תוצאותיו.

החלק החשוב ביותר בכתיבת סמינר בכלכלה הוא בחירת נושא העבודה. וודאו שאתם בוחרים נושא שקשור לקורס, נושא מעניין וייחודי אשר ניתן לגבש סביבו שאלת מחקר מקורית. בנוסף, בדקו שישנם מספיק נתונים ומקורות עדכניים על הנושא ושימו לב שכל נתון שתציינו בעבודה מתבסס על מקורות המידע שמצאתם (חשוב! אסור לפרסם מידע על ארגון כלשהו משמועות ששמעתם או אפילו אם חבריכם או אתם בעצמכם עובדי הארגון.).

כתיבת עבודות אקדמיות בתחום הכלכלה אינה משימה פשוטה מכיוון שישנן המון התמחויות בתחום ובהמון מקרים נושא העבודה ידרוש מכם להתייחס לכמה וכמה מהם, לדוגמה: מיקרו כלכלה, מאקרו כלכלה, הקצאת משאבים,  דיני מסים ועוד.

בנוסף, רוב העבודות בכלכלה הינן עבודות בשיטת מחקר כמותני ולכן דורשות ידע מעמיק בביצוע ניתוח סטטיסטי, קריאת תוצאותיו והסבר התוצאה בצורה מילולוית. 

אם אינכם יודעים כיצד לבצע ניתוח סטטיסי , אל דאגה, צוות סמינר קל מורכב מלא מעט סטטיסטיקאים אשר מתמחים בכלכלה. אנו נבצע עבורכם את הניתוח הסטטיסיטי עפ"י הנתונים שאספתם, וכמן כן נכתוב את פרק הממצאים עפ"י תוצאות הניתוח הסטטיסטי.

למרות שעבודה בכלכלה צריכה להיות כתובה בשפה רהוטה וגבוהה ולשמור על כל כללי כתיבת עבודה סמינריונית, היא צריכה להיות כתובה בצורה מובנת כך שלא רק מרצה הקורס שבודק את עבודה יבין אותה אלא גם כל מי שיחפוץ לקרוא אותה.

כל נתון שתציגו בעבודה חייב להתסמך על מקור מסויים ומחובתיכם לציין מאילו מקורות לקחתם כל נתון ונתון, לצרף רשימה של מראי מקום עפ"י חוקי הציתות האחיד (כללי ה-APA).

צוות הכותבים ב SeminarKal אשר מתמחים בכלכלה, כתבו מאות עבודות במהלך השנים, לכן הם מיומנים במציאת נושא ושאלת מחקר רלוונטיים ומקוריים, מציאת חומרים, וכמובן בביצוע וניתוח נתונים סטטיסטיים. אצלנו כותבים אך ורק עבודות מקוריות מאפס במיוחד עבורכם, לפי ההנחיות שתשלחו, לכן, אם תרצו תוכלו לקחת חלק פעיל בתהליך כתיבת העבודה, כך שהעבודה תהיה על נושא שאתם מתחברים עליו וכך יהיה לכם קל יותר להציג את הנושא לאחר מכן בכיתה.

 כתיבת עבודת סמינריון בכלכלה

השארת הודעה מהירה
סגור



    קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני