מחפשים ראש שקט לכתיבת סמינריון?

כל סטודנט עומד מידי פעם בפני כתיבת עבודה סמינריונית. יש כאלה שרק לשמע צמד המילים 'עבודה סמינריונית' הם חוטפים פיק ברכיים ומאבדים את עשתונותיהם. אך יש את אלו שכאשר מוטלת עליהם המשימה, האדרנלין שבגופם מתחיל לזרום בקצב מזורז והם חשים דגדוג בקצות האצבעות המשוועות להתחיל לתקתק ולהקליד את העבודה…

אלו וגם אלו, ייהנו לקבל כמה כללים לגבי מבנה העבודה. איך עליה להיראות, כיצד בונים אותה ועל מה מומלץ לשים דגש כדי לקצור ציון טוב בסופו של דבר.

בחירת הנושא עליו תכתבו בעבודת סמינריון

בדרך כלל יינתנו לכם מספר נושאים כאשר מתוכם יהיה עליכם לבחור בזה המועדף עליכם. אל תנסו להיות מידי מקוריים. בחרו נושא שקרוב לליבכם ושיש לכם מה לספר עליו. באופן כזה תזרום העבודה ביתר קלות ולא תמצאו את עצמכם נתקעים בשלב הראשון של איסוף החומר.

כותרת העבודה

כאשר אתם באים לבחור כותרת לעבודה עליכם למצוא את הכותרת שתשקף היטב את התוכן שבעבודה. כותרת של עבודה סמינריונית לא אמורה להיות קצרה או תמציתית. מותר לה להיות במבנה של משפט הכולל כעשר מילים. כותרת כזו תיתן את המידע הברור על מה נסובה העבודה.

מבוא

במבוא עליכם לכתוב מדוע בחרתם לכתוב דווקא על הנושא הזה ועליכם להציג את השאלה עליה אתם מתכננים לדון ולהוכיח בעבודה שלכם.

גוף העבודה

קיימים דגמים שונים וצורות שונות לכתיבת העבודה הסמינריונית. החליטו על איזה קו אתם הולכים.

סיכום

בתוך דברי הסיכום הביאו את המסקנות שלכם ואת ההוכחה אותה ניסיתם להוכיח באמצעות העבודה.

זכרו את תוכן העניינים ואת ציון המקורות, זהו. העבודה שלכם מוכנה.

גדול עליכם? נראה לכם מסובך מידי?

'סמינר קל' מוכן להקל עליכם את כובד המשא ולערוך עבורכם את העבודה באופן המקצועי והרהוט ביותר. אל תהססו, בשביל זה אנחנו כאן.

עבודה סמינריונית, עבודת סמינריון צור קשר

השארת הודעה מהירה
סגור



    קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני